HANNA SKRIVER :)

hej hej nu var det länge sen jag var inne på vår Blogg det har varit liote mycket att gjöra men nu skriver jag så...


I går så sov jag över med en kompis:)


och jaaa vad har jag mer gjort joo nu är jag hos min pappa med min storebror :)


hunden är hemma hos mamma så nu slipper man gå utt i mon bitti (stavning)

I dag så gick jag ner på ICA och skulle köpa nessprej (stavning) och när jag väll kommer fram till kassan så säger dom att man måste vara 18 år för att köpa vuxen nässprej. och så säger jag kan jag köpa ett barnnässprej. SÅ säger tanten i kassan NEJ man måste var 18 år när man ska vara 3 år för att få andvända det tror dom att jag drogar nässprej ELLER..
Så jag få gå HELLA vägen hem i gen och så får pappa hänga med mig och köpa nässprij men ja ja nu har jag mitt JÄVLA nässprej så nu kan jag andas också :))


oj oj nu skriv jag riktigt mycket att skriva :))




och nu när jag är hos pappa så har jag fort farande ingen taklampa jag har miljoner med ljus tända riktigt mysigt :))



HEJ DÅ BLOGGEN  :=)







HAR INGA BILDER PÅ PAPPAS DATOR MEN JAJA :=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0